Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Γιατί είμαι εδω!!!!


Σπούδασα αυτό που ήθελα.. βλακεία Νο1
Δεν άκουσα κανέναν από αυτούς που προσπάθησαν να μου αλλάξουν γνώμη.. βλακεία Νο2..
Το ανήσυχο πνεύμα μου και ο ασυμβίβαστος χαρακτήρας μου.. συμβιβάστηκαν.. βλακεία Νο3

ΟΠΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΧΑΡΙΖΩ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΜΟΥ..

Τι θέλω να πω με αυτό;;
Τελείωσα δημοσιογραφία με την ελπίδα και το όνειρα (στόχο) να δημιουργώ κείμενα που πολλοί θα τα έβρισκαν ενδιαφέροντα και θα τους έδιναν μια κάποια σημασία.
Ήλπιζα ότι τα ειδησιογραφικά μου ρεπορτάζ θα μου πρόσφεράν μοναδικές γνώσεις, και εμπειρίες… σε αντίθεση με τα μη ειδησιογραφικά μου άρθρα που θα μου έδιναν την ηδονή της δημιουργικότητας..
Δεν φαντάστηκα ποτέ όμως,(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ζούσα σε κάποια άλλη διάσταση, ή ότι έπεσα ξαφνικά από το συννεφάκι μου… ευτυχώς ήμουν ανέκαθεν προσγειωμένη.) ότι οι άνθρωποι που τρέχουν όλη μέρα για να βγάλουν στην φόρα <τα άπλυτα όλων…> συμπεριφέρονται με τον χ(οί)ριστο τρόπο στον δικό τους τομέα..
Άργησα λίγο αλλά κατάλαβα πολύ καλά γιατί την αποκαλούν 4η εξουσία…
Συγνώμη… αλλά δεν είμαι διατεθειμένη προς το παρόν τουλάχιστον, να υπηρετώ καμία φρούδα <εξουσία>. Λέω προς το παρόν, γιατί δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω την πορεία του χαρακτήρα μου…


Δυστυχώς εδώ, δεν θα ασχοληθώ ιδιαίτερα με το ειδησιογραφικό κομμάτι. Για πρακτικούς λόγους και μόνο. Μιας και η βιοποριστική μου ανάγκη δεν συμβιβάζεται με τίποτα…
Αλλά θα προσπαθήσω να δημιουργήσω κείμενα που θα έχουν να κάνουν με το θέατρο κ τον κινηματογράφο. Θα κάνω παρουσίαση έργων και θα πειραματιστώ κάνοντας ένα είδος κριτικής( σε όσα προλαβαίνω να δω).


‘«ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ…»’


Ευχαριστώ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου